k8n neo platinum

Guest

Archived from groups: alt.comp.periphs.mainboard.msi-microstar (More info?)

ik heb een msi k8n neo platinum en die wil ik overklokken
wie kan mij daar bij helpen
mijn systeem is:

msi k8n neo platinum moederbord
amd 64 bit 3400+ cpu
1,50 gb ddr-ram geheugen
480 gb sata hdd
lg dvd rom en een lg dvd-ram brander all in one dual layer
en een coolermaster aqaugate lcu-1lc waterkoeling dat de cpu naar -14 graden brengt
en een aopen 400 watt voeding

iedere keer als ik wil overklokken loopt ie vast en moet ik de cmos rebooten

Guest

etienne663@gmail.com (etienne meerwijck) wrote:
> [...]
>en een aopen 400 watt voeding
>
>iedere keer als ik wil overklokken loopt ie vast en moet ik de cmos rebooten

Is niet even zo uitgelegd. Vooral geheugen en de timings is vaak een oorzaak
van vastlopen. alle 3 de slots gevuld is vaak al vragen om problemen met S754.
Probeer 3 eens weg te halen en probeer stap voor stap.
Voor de rest doet google wonderen als je 'overclock' intikt.