Share
Anonymous
a b B Homebuilt system
October 11, 2004 4:40:32 PM

Archived from groups: alt.comp.hardware.pc-homebuilt (More info?)

Graag advies
Een vriend "installeert" een "spelprogramma" via CD, na de installatie,
wordt gevraagd de PC opnieuw op te starten...............gevolg "blauw
scherm" met foutmelding.................fout in windows................en
finaal start na menige poging de pc op in veilige
modus...........................
Kunnen de bestanden die op de pc stonden, in de veronderstelling dat de pc,
niet meer op te starten zou zijn, dus constant blauw scherm, gevonden
worden, via "dos"
kan een "harde" schijf, zo maar overgeplaatst worden (uiteraard mits
aanpassing als "slave" bijvoorbeeld) in een andere pc in de hoop "alle
bestanden" op die schijf terug te "recupereren?
systeem is win98se
wie geeft mij advies om met zo weinig mogelijk, bestanden-verlies, de zaak
te herstellen!
met dank voor jullie spoedige hulp

More about : win98

Anonymous
a b B Homebuilt system
October 11, 2004 4:40:33 PM

den Herman wrote:
> [...]
> systeem is win98se
> wie geeft mij advies om met zo weinig mogelijk, bestanden-verlies, de

Yea thats right, your next left near halifax!

--

Its aaaareight..
Anonymous

den Herman wrote:
> [...]
> systeem is win98se
> wie geeft mij advies om met zo weinig mogelijk, bestanden-verlies, de zaak

hasselhoff weinerschintzel helmut

--
spammage trappage: replace fishies_ with yahoo
!