Guest

Archived from groups: alt.games.microsoft.flight-sim (More info?)

hoe extract ik toestellen op de goede manier ?
het lukt niet.

Guest

Guest
Archived from groups: alt.games.microsoft.flight-sim (More info?)

> hoe extract ik toestellen op de goede manier ?
> het lukt niet.

In de meeste gevallen:
1. Unzip file
2. Plaats in de Aircraft folder van de fs9 directory.

Henk

Guest

Guest
Archived from groups: alt.games.microsoft.flight-sim (More info?)

In veel gevallen kan je de zip file rechtstreeks in de FS9 file unzippen.
Hij plaatst dan ook effects en gauges op de goede plaats.

Wim Dijkgraaf

"Henk" <ngein.nospam@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]

Guest

Guest
Archived from groups: alt.games.microsoft.flight-sim (More info?)

What?
"Wim Dijkgraaf" <wim.dijkgraaf@pandora.be> wrote in message
> In veel gevallen kan je de zip file rechtstreeks in de FS9 file unzippen.
> Hij plaatst dan ook effects en gauges op de goede plaats.

> [...]

GREGORY

Distinguished
Apr 2, 2004
733
0
18,980
Archived from groups: alt.games.microsoft.flight-sim (More info?)

On Fri, 16 Sep 2005 12:25:23 -0500, "Barney Rubble"
<barney.rubble@boulder.com> brought the following to our attention:

>What?

It's probably Dutch.. he says:

"In many cases, you can have the zip line directly in
the FS9 line -- [and it] also places effects and gauges..
[in] the correct place... "

-G

>"Wim Dijkgraaf" <wim.dijkgraaf@pandora.be> wrote in message

1) unzip file

>>> 2. Plaats in de Aircraft folder van de fs9 directory.

2) place in the FS9 directory.. in Aircraft folder