What Happened to Toms Guide?

Seriously, who's idea was it to change the page layout? There is SO much screen real estate wasted. The right hand side "Recent Articles" need to be made smaller (horizontally).

Also, no comments section? Really?
(I'm assuming this may have some thing to do with the spamming, in which case it makes sense).
20 answers Last reply
More about what happened toms guide
  1. I see a comments section on every article :??:
  2. LOL! Yup. I see it now too. I guess I checked it before they made the full changes. And seems like the older "Related Stories" is also back.

    @Devs: Keep it AS IS! It's fine the way it is now.
  3. actually i like the new guide, it looks better than the old one, much more easier to read

    now for the main site.........
  4. Upendra09 said:
    now for the main site.........

    Wait for next month ;)
  5. Upendra09 said:
    actually i like the new guide, it looks better than the old one, much more easier to read

    now for the main site.........

    When I said "keep it as is" I was referring to the current state. When I originally saw it, there was a section called "Recent Articles" on the right side of the screen that took 1/4-1/3 of the screen. This was annoying.
  6. Tom's Hardware is getting a similar update, actually. For one thing, it makes the forum a lot easier to navigate.
  7. Looks like Toms guide now has the full update. This is what I'm talking about:


    This is on a laptop btw. On my desktop @ 1920*1080 or higher it wouldn't matter. But for a netbook/laptop this is a problem.

    Link: http://www.tomsguide.com/us/levytator-curved-escalator-system,news-8153.html
    See, no comments section! I'm not crazy I tell you!
  8. It seems to be isolated to the Tom's Style section of Tom's Guide, which uses an inconsistent theme.
  9. Damn it random! get your kittah avatar back!
  10. Don't make me change it to a sniper rifle again! :P
  11. Shadow703793 said:
    Damn it random! get your kittah avatar back!

    I think he's gone all cute and toonie in the hope that Jane will jump his bones. :lol:
  12. ^ LMAO. Random.... you should ask Jane out if Marcus hasn't already....
  13. *Calls Jane on Skype*
  14. hey what was your old avatar? (shadow)


    so new style in Nov eh? glad to hear
  15. Quote:
    hey what was your old avatar? (shadow)

    This:
  16. oh yeah i recognize it but for some reason it always looked like a guitar to me.
  17. There will be no jumping of bones!!
  18. Uh oh, someone got busted. [:mousemonkey:5]
  19. ^+1.... They are in trouble now!! [:mousemonkey:5]
  20. No one here but us chickens! :ange: :lol:
Ask a new question

Read More

Website Opinions Tom's Hardware