Finder nyt hardware ved hver genstart.

Last response: in Windows 2000/NT
March 11, 2005 4:29:03 AM

Vi har en Windows 2000 server, som hver gang den bliver genstartet finder et
"nyt" modem. Problemet er bare at det er korrekt instaleret!!.

Hvordan får man serveren til at holde op med at finde dette modem hver gang
den genstarter?.

--
Mvh
Ejnar Jensen

"Ejnar Kirstein Jensen" <ejnarjensen@tiscali.dk> wrote in message
> Vi har en Windows 2000 server, som hver gang den bliver genstartet finder
et
> "nyt" modem. Problemet er bare at det er korrekt instaleret!!.
>
> Hvordan får man serveren til at holde op med at finde dette modem hver
gang
> den genstarter?.
>
> --
> Mvh
> Ejnar Jensen

The same in English:

We have a Windows 2000 server that finds a "new" modem each
time it is rebooted. The problem is only that the modem is already
correctly installed!

How can we convince the server to stop finding a new modem on
every reboot?
Anonymous
March 12, 2005 1:08:14 AM

On Fri, 11 Mar 2005 20:55:41 +1100, "Pegasus \(MVP\)" <I.can@fly.com>
wrote:

>"Ejnar Kirstein Jensen" <ejnarjensen@tiscali.dk> wrote in message
>> Vi har en Windows 2000 server, som hver gang den bliver genstartet finder
>et
>> "nyt" modem. Problemet er bare at det er korrekt instaleret!!.
>>
>> Hvordan får man serveren til at holde op med at finde dette modem hver
>gang
>> den genstarter?.
>>
>> --
>> Mvh
>> Ejnar Jensen
>
>The same in English:
>
>We have a Windows 2000 server that finds a "new" modem each
>time it is rebooted. The problem is only that the modem is already
>correctly installed!
>
>How can we convince the server to stop finding a new modem on
>every reboot?

Surprised to see that you also speak danish. Sure come out of the
wooodwork now that we have an Australian/Danish Princess :-)

B.Pedersen Latitude -31,48.21 Longitude115,47.40 Time=GMT+8.00
If you are curious look here http://www.mapquest.com/maps/latlong.adp
!