Pb_de_démarrage_de_Windows_2000_pro

Ben

Distinguished
Dec 31, 2007
657
0
18,980
Archived from groups: microsoft.public.win2000.general (More info?)

Bonjour,

J'ai reinstallé Windows 2000 pro et windows bloque sur l'écran de
démarrage!
j'ai essayé plusieurs choses:
- à partir du mode sans echec j'ai fini d'installer les peripheriques
qui étaient défaillants
- j'ai activé le compte invité...
je ne vois pas quoi tenter d'autre (l'ordinateur est en réseau).
Quelqu'un aurait il des info sur la Question,

Ben.

[...]

Hi,
- I re-installed Windows because I wanted format the disk (new
partition,...)
- So I format before installation the disk
- There is no error message, just the picture of Windows and the
message "démarrage de Windows" at the bottom and after nothing more :
always the same screen,

Ben

Guest

Guest
Archived from groups: microsoft.public.win2000.general (More info?)

Hello,

maybe a good idea to re-post your question in english =)

In article <1127486258.704541.135820@o13g2000cwo.googlegroups.com>,
benjamin-stepha.chabroux@ac-creteil.fr says...

--

h.wulff
[dont send me an email]

Guest

Guest

"ben" <benjamin-stepha.chabroux@ac-creteil.fr> wrote in message
[...]

You write that you reinstalled Win2000 and that it locks
up on the startup screen. Unfortunately the following things
are not clear:
- Why did you re-install Windows?
- Did you install it over the top of an existing installation
or did you format the disk prior to the installation?
- How far does Windows get in the boot-up process? What
messages do you see?