Guest

Archived from groups: microsoft.public.windowsxp.basics (More info?)

wat moet ik doen om verwittigd te worden als er een mail binnen komt, en ik
ben bvb in word bezig,

Guest

Guest
Archived from groups: microsoft.public.windowsxp.basics (More info?)

U kunt beter geluk hebben als u van een steungroep kunt de plaats bepalen
die het Nederlands spreekt, of als u uw vraag in het Engels post (men
begrijpt dat het niet uw moedertaal) kan zijn.

--
Best of Luck,

Rick Rogers, aka "Nutcase" - Microsoft MVP
http://mvp.support.microsoft.com/
Associate Expert - WindowsXP Expert Zone
www.microsoft.com/windowsxp/expertzone
Windows help - www.rickrogers.org