Nederlandse versie van RCT3

Archived from groups: alt.games.rctycoon (More info?)

Wie heeft al de Nederlandse versie van RCT3? Hoeveel kost ie?

[Who has the Dutch version of RCT3? How much does it cost?]

--
Bezoek het Diablo II Forum Nederlands: http://www.diablo2forum.nl/index.php
English: Visit http://www.diablo2forum.nl/viewforum.php?f=16

    Ik krijg deze week RCT3 binnen, hij is pas 5 november in de winkel.
    de kosten zijn ? 49,95.
    Of bedoel jij hem illegaal in de handel, nou dat zou ik niet weten.

    Groetjes Richard

    "Hans Kamp" <info@hanskamp.com> schreef in bericht
    > Wie heeft al de Nederlandse versie van RCT3? Hoeveel kost ie?
    >
    > [Who has the Dutch version of RCT3? How much does it cost?]

> [...]
Ask a new question

Read More

Internet Explorer Games Diablo Video Games