Last response: in Video Games
Share
Anonymous
November 1, 2004 2:09:37 AM

Archived from groups: alt.games.rctycoon (More info?)

Wie heeft al de Nederlandse versie van RCT3? Hoeveel kost ie?

[Who has the Dutch version of RCT3? How much does it cost?]

--
Bezoek het Diablo II Forum Nederlands: http://www.diablo2forum.nl/index.php
English: Visit http://www.diablo2forum.nl/viewforum.php?f=16

Archived from groups: alt.games.rctycoon (More info?)

Ik krijg deze week RCT3 binnen, hij is pas 5 november in de winkel.
de kosten zijn ? 49,95.
Of bedoel jij hem illegaal in de handel, nou dat zou ik niet weten.

Groetjes Richard

!