problemen met downloads

Guest

Archived from groups: alt.games.the-sims (More info?)

Hallo,kan iemand mij misschien helpen.Ik heb de sims 2 en het
studentenleven.Zins ik daarbij ook het internet heb ben ik heel blij.Maar
zit met een probleem.Ik heb twee cd vol met downloads van huizen mensen en
dingen van de site van de sims.Het probleem ligt hier in dat als ik ze heb
geinstaleerd alles vast loopt.Hier door heb ik alles al een paar keer
opnieuw moeten doen.Dit is natuurlijk niet leuk.Zou graag contact willen
hebben met iemand die mij hier bij kan helpen.Heb niet zoveel verstand van
computers dat ik dit soort dingen zelf op kan lossen.Dus als iemand hier een
oplossing voor heeft ben ik die persoon de rest van mijn leven
dankbaar.Vriendelijke groet van mirjam van t schip.
damian666@home.nl

Guest

Guest
Archived from groups: alt.games.the-sims (More info?)

Hai,

Eerst even zeggen dat het niet handig van je is om hier in het
nederlands te posten, er zijn hier maar weinig mensen die dit kunnen
lezen :))
Maar wat betreft jouw problemen, ik ben erg bang dat je er zonder het
zelf te weten hacks tussen hebt zitten en dan heb je dus inderdaad een
groot probleem.
De grootste kans heb je dat deze meegekomen zijn met gedownloade
huizen.
Het beste wat je kunt doen is je downloads stuk voor stuk in het spel
zetten en testen, zo kom je er vanzelf achter welke downloads de
problemen geven en kun je deze verwijderen.
Een andere oplossing is hier helaas niet voor :-(
Sterkte en veel speelplezier :)

Elly.

Elly wrote:

> [...]

Sims 1 of Sims 2? Je kunt downloads van Sims 1 niet gebruiken
voor 2, al denk ik niet dat het erdoor vastloopt.

> [...]
> de
> problemen geven en kun je deze verwijderen.
> Een andere oplossing is hier helaas niet voor :-(

Het kan een stuk sneller: zet de helft van je downloads ergens
anders en de helft in het spel. Als het spel crasht met die
helft, neem de helft daarvan en probeer het opnieuw. Op die
manier heb je het probleemgeval veel sneller gevonden.

Wat nog beter werkt: ga naar http://sims2pack.modthesims2.com/,
installeer de CleanInstaller en laat die door je downloads
neuzen. Je krijgt te zien welke er hacks zijn (rood) en welke
dubbele namen hebben (roze). Die kun je dan meteen deleten.

T.

Guest

Guest
Archived from groups: alt.games.the-sims (More info?)

elly en taemon hartelijk bedankt voor jullie info.Ik zal alles snel uit
proberen.Hoop dat het mij allenmaal lukt.Ben nog niet zo goed in de
computer.Maar je leert er elke dag weer wat bij

Guest

Guest
Archived from groups: alt.games.the-sims (More info?)

Heb je programma's gedownload en het heeft gewerkt.Nog hartelijk bedankt.The
sims 2 zal voor mij nog allen nog maar mooier worden

Stef Mirjam & Damian wrote:

> Heb je programma's gedownload en het heeft gewerkt.Nog
> hartelijk
> bedankt.The sims 2 zal voor mij nog allen nog maar mooier
> worden

Mooi zo. Veel plezier en ik ben blij dat we je konden helpen.

T.