Sign in with
Sign up | Sign in
Your question

Problem z polaczeniem Nokia 7250i przez IrDA z Kompem

Tags:
Last response: in Brands
Share
Anonymous
August 3, 2004 3:33:25 PM

Archived from groups: alt.cellular.nokia (More info?)

Witam!

Oto mój problem:
Korzystam z PeCeta i ostatnio zakupilem adapter IrDA USB. Na
PeCecie mam zainstalowany Win 2000 Pro. Po zainstalowaniu adaptera
IrDA komp wykrywa urzadzenie i jednoczesnie telefon Nokia
7250i, ale przy próbie transferu plików do Nokii, albo pobierania z
Nokii pojawia sie komunikat: "Blad systemu plików". Nie
zebym przesylal jakies skomplikowane pliki, ale
malo rozmiarowe zdjecia *.jpg, *.gif i nic. Za to vCard'y z
outlooka przesyla blyskawicznie.
Mialem 2 rodzaje oprogramowania: Nokia PC Suite 6 i Handset
Manager.
Tu byl inny problem: Telefon byl wykrywany przez obydwa
softy, ale równiez nie mozna bylo nic
przeslac; do Nokii, sciagnac; z Nokii ani
zsynchronizowac Nokii z Outlookiem (co jest mozliwe).
Przy instalacji adaptera zainstalowalem sterowniki z
dolaczonej plyty CD, ale widzialem na stronie
Nokii, ze równiez dostepne sa sterowniki do portu
IrDA. sciagnalem, zainstalowalem i nic.... :(
Ten sam problem.
Nie moge ustawic telefonu jako modemu GPRS. Mam ograniczony dostep do
netu, a przez komorke byloby mi latwiej...
Pomózcie mi, nie wiem co zrobic.
Licze na kazda pomoc.
Z góry dzieki.
Jarek :)
Anonymous
August 9, 2004 8:30:17 AM

Archived from groups: alt.cellular.nokia (More info?)

Buggered if I know what all that is about except that he has some problem
with a Nokia 7250i!

Try asking us the question in English and we might be able to answer.

73 de Simon, VK3XEM.

!