pilote pour modem mentor USB ???

Archived from groups: fr.comp.peripheriques.modems,microsoft.public.windowsxp.device_driver.dev (More info?)

je ne posséde pas le cd pour mon modem USB mentor V92/56K
si quelqu'un le posséde merci de me l'envoyer ou me donner le lien pour le
telecharger
merci
1 answer Last reply
More about pilote pour modem mentor
  1. Archived from groups: fr.comp.peripheriques.modems,microsoft.public.windowsxp.device_driver.dev (More info?)

    Interesting question, I guess. It was important enough for them to post,
    just not important enough to be written in the language the largest
    percentage of us that answer questions use.

    Gary

Ask a new question

Read More

Drivers Modem Mentor USB Windows XP