Firewire Kaart bijt UTP-netwerkkaart

Archived from groups: microsoft.public.windowsxp.general (More info?)

Beste mensen,

Ik heb een Firewire kaart van Conceptronics (?) in mijn machine gezet
(Windows XP Pro). Daarop wordt het netwerk van mijn Compac NC3120 Fast
Ethernet NIC gehaald: dus geen netwerk en geen Internet meer (via ADSL).
Ook na herhaldelijk opnieuw de Netwerkinstallatie Wizard gedraaid te
hebben, geen effect. In apparaatbeheer geen conflicten. Heeft iemand een
idee hoe dit kan? Ik hoor wel.
--

Ciao,

Bart.

PS. Don't blub and you'll reach me by mail...........
1 answer Last reply
More about firewire kaart bijt netwerkkaart
  1. Archived from groups: microsoft.public.windowsxp.general (More info?)

    Hallo Aussie, Ga in Mijn Plaatsen van het Netwerk/verbindingen van het
    Netwerk van de Mening, en benadruk de 1394 verbinding/de eigenschappen. Het
    tweemaal klikken op Internet-protocol/TCP/IP. Om het even wat verschijnt
    onder dit?? zette het automatisch verkrijgt een ip adres. Nu werkt NIC?
    Gebruik niet de Tovenaar van het Netwerk. Ga in Mijn Plaatsen van het
    Netwerk, en meningsverbindingen, benadruk hier de kaart van het
    Netwerk/eigenschappen/internet-protocol, klik en verander het tweemaal om
    het volgende ip adres te gebruiken. Hoeveel computers u op het netwerk?? 2
    hebt gekregen? 3? Meer?? liet me het weten.

Ask a new question

Read More

Firewire Windows XP