OOP: kako i iz cega?

Guest

Archived from groups: rec.games.frp.dnd (More info?)

Jel ima tko kakve savjete iz cega i kako uciti objektno orijentirano
programiranje?

I kak treba napravit onaj projekt? Jel ima mozda neki konkretniji
guidelines od onih danih na predavanjima ("ma treba imat pokazivat
feature objektnog programiranja... objekte, klase, polimorfizme,
nasljedjivanje... ma sve")?

Jel ima negdje za nabavit/skinut s Neta stari rokovi?

--
Jasin Zujovic
jzujovic@inet.hr

Guest

Jasin Zujovic wrote:
> [...]
> nasljedjivanje... ma sve")?
>
> Jel ima negdje za nabavit/skinut s Neta stari rokovi?

Eeney ooney wanna!

Eeney ooney wanna!

Aaron "The Mad Whitaker" Bourque

In article <1126120877.818616.98300@g44g2000cwa.googlegroups.com>,
aaronbourque@aol.com says...

> Eeney ooney wanna!
>
> Eeney ooney wanna!

God damn it. That's the second time this summer.

--

Jasin Zujovic wrote:

> In article <1126120877.818616.98300@g44g2000cwa.googlegroups.com>,
> aaronbourque@aol.com says...

> God damn it. That's the second time this summer.

I'm pissed... someone beat me to it... :^/

- Ron ^*^

"Werebat" <ranpoirier@cox.net> wrote in message

> I'm pissed... someone beat me to it... :^/

Getting slow in your old age, eh? :p

-==-
Jerry Chesko